jobbhelg.. suuuuk... attans.

Jag som ska jobba hela helgen, började bli seg och snurrig igår på jobbet och har varit helt slut idag, knappt orkat lyfta ett finger, lite jobbigt när man jobbar :( Nu ligger jag hemma i stora soffan med ont i hela kroppen och febrig. Jättebra, kunde inte komma mer passande.. FAN! Ska jobba 12.30-21.15 både lördag och söndag och det kommer bli riktigt jobbigt om jag inte piggar på mig tills dess...

Frågan är, ligga kvar i soffan o titta klart på en film eller gå o lägga sig i sängen.. Det andra känns ju smartast men tänk om ja vaknar om några timmar och inte kan somna om och då bara vrider o vänder på mig.. Kanske titta på film och somna till den och sen masa sig till sängen? Ja det låter klokt..


Krya på mig!

Kommentarer
Postat av: Case

Krya på dig! :)

2009-06-13 @ 07:27:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0