M J



Efter år av hån, baktalande, anklagelser och mycket mycket mer ska alla nu hylla M J och tjäna pengar på hans död. Är det inte amerikanskt så säg. Tycker att det är hemskt synd om Michael Jackson. Han var enligt mig en grymt missförstådd person, som har fått ta emot alldeles för mycket skit genom åren. Inte konstigt att kroppen inte orkade mer. Han är en Legend som vi alltid kommer minnas. En människa som själv inte fick någon riktigt uppväxt, full fart från 5-års ålder. Hur hade ni själva mått idag om ni hade börjat arbeta hårt i den åldern? 
All Heder Till Micheal Jackson. Hatten av.


Han har det förhoppningsvis bättre där han är nu. Utan smärta och ångest. Utan alla hemska människor som bara utnyttjat honom i alla år.







Vila i frid Michael Jackson.



Kommentarer
Postat av: Evve

hey tack....vi har en ja typ exil? vetefan vad den heter men orkar inte gå och hämta den i resväskan..:P:P sry..en del bilder är tagen med pappas kamera (systemkamera) men alla bilder går typ att få bra i photoshop..:P

hur känns de ef en termin gjord...eller är de två?

2009-07-15 @ 19:57:06
Postat av: Evve

ja du tiden går fort..:P snart står du där ny examinerad.:P

nice....företaget, ja jag har som inte legat i men jag har ett jobb på g iaf...håller på med offerten nu! skoj skoj, men jag erkänner, mamma ledigt är nice

2009-07-16 @ 15:35:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0