Tentaångest, matte från mellanstadiet och Soppa!

Ringt lungkliniken - check
Köpt toapapper - check
Pluggat lite grann - halvcheck

Grejen e den att denna läkemedelsräkning inte alls är svår - EGENTLIGEN.. Men för en sådan som mig som totalt blockerar siffror redan när jag ser dem så är inte allt för lätt.. Det handlar bebismatte. Nästan iallafall. Men vi får se hur det går, jag hoppas på att de är snälla och ger oss lätta fall att lösa så att vi blir godkända hela bunten.. 100% är det som gäller.. Farmakologidelen borde jag kunna fixa, det är en del att hålla isär och hålla reda på men där räcker det med 70% så den borde gå att plugga in under morgondagen.

Böckerna som jag beställde och väntade på var grymt överflödiga. Räcker nog med stolparna från föreläsningen samt övningarna vi fått på läkemedelsräkn, dessutom finns det ju sååå mycket övningstentor på nätet att använda sig av.. Jaja, nästa kurs ska jag snåla på böckerna.. Snart är det dags för praktik ju! N E R V Ö S T

Har slurplat i mig en massa soppa nu och är mätt och belåten. Tror det blir soffan resten av kvällen, Imorgon ska jag spendera HELA dagen i skolan i bibl. PLUGGA PLUGGA PLUGGA... Vill klara detta!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0