Nybliven medlem..

Precis hemkommen från SATS. Jag, Sara och Sandra ska från och med nu träna där, förväntningarna är höga och jag känner mig peppad.. Hade en inbokad tid idag kl 10 för lite info och skriva på lite papper osv. Imorgon ska jag, Sara och Lisa gå på Yoga. RYSLIGT nervöst. jag har aldrig varit på något liknande och jag vet att det kommer bli svårt för mig. Men det kommer vara nyttigt när jag väl har lärt mig andningen. Jag längtar! Det ska bli så grymt kul det här, ska komma igång på riktigt. Finns massor med träning att välja på. Underbart..

Fick en fin träningsväska som välkomstgåva, den kommer användas flitigt vill jag lova.




Ska stoppa i mig lite mat som blev över igår, tacogratän. SMARRIGT! Sen ska jag faktiskt försöka söka lite jobb för detta funkar inte länge till, lever på småören när räkningarna är betalda.



Pepp på träning! Jäklar vad kul det ska bli!

Kommentarer
Postat av: Emelie

vilken fin väska.

Hoppas att det kommer gå bra med träningen. Hur mår ditt lilla knä?

2009-01-26 @ 13:11:05
Postat av: Emelie

nope trivs inte nå bra... fast det har blivit lite bättre nu än vad det var i början. Tråkigt att det inte vill bli helt bra.

Jo, det va sig lika att träna... samma prat om lite folk och att alla måste komma ner och träna. De har börjat köra step up på tisdagar också, det kan ju vara kul =)

2009-01-26 @ 14:07:39
Postat av: Lisa

HURRRRRRRRRRRRRRAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!

2009-01-27 @ 12:54:04
URL: http://www.lisanorling.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0