Ny dag! Nya tag...

Skulle gått upp tidigt för att gå ut o gå men var såå trött så jag sov länge istället. Jag är lat jag vet men ska ju faktist GÅ hem till Lisa idag så då får jag ju lite motion :)

Idag ska jag försöka få lite saker gjorda, jag ska städa, ta bort de få julsaker vi har framme, sen ska jag klippa håret, senare ikväll eller imorgon blir det även en färgning av håret och så tänkte jag hinna med en repa på stan när jag ändå är ute och flänger...


Om jag hade råd skulle jag bland annat köpa: soffan vi vill ha. Nytt hemmabiosystem med fetingförstärkare så älsklingen blir glad. Självklart en fetingTV till älsklingen. En till Angelica Wiik tavla (grymt coola). En ny bil. En diskmaskin.

Japp men det är ju bara OM jag hade råd nu är ju läget så att jag är student och iochmed det inte så där svinrik som vissa andra.

HIttade ett jobb jag ska söka, dock vill de helst att man ska vara över 30 och berätta om ett problem man har stött på och hur man löste det.. Lär spåna lite på det känner jag... 30 lär jag ju inte hinna bli innan ansökan ska in men nåt problem har jag väl stött på här i livet.. Jodå...


Nu ska jag dra fram dammvippan och sätta igång så det blir gjort!

Frukosten bestod idag av: 3 kokta ägg och 1 rött äpple, till det ett stort glas vatten.

Kommentarer
Postat av: Linis

Hur blev håret?! Jag skulle nog ha hört av mig till Lisa jag.. Mamma klippte mig och det syns, herregyd jag ser ut som en liten skolflicka med spikrak klippning! Uffa.



Och jag tror det spökar hos dig :) Jag tycker såntdär är jätteläskigt men ändå lite spännande. Jag försöker också välkomna våren men så länge det är minusgrader får vi kasnke hålla på oss. Men i år tror jag att våren är här i.. mars!

2009-01-08 @ 22:45:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0