Jag blev moster imorse!

Imorse kom det en liten tjockis till världen, mörkt lockigt hår :) Jag vill kraaaama! Liten Åke har fått en lillebror! SÅ SÖTT! lär ta o spara ihop lite slantar nu så jag kan åka ner och hälsa på! Myyys...


Är i Heby nu och väntar på att Henka ska sluta jobba, vet inte vad ja ska fördriva tiden med, kanske en lite vända på byn? yeay!

Jag vill ha ett litet extrajobb... Lär fixas..

tentan/tentorna är avklarade.. Både kändes okej, Några fel har jag nog dragit på mig men jag hoppas att jag iallafall fixade läkemedelsräkningen.. Hade jag tänkte lite mer eller kanske plugga en timme till så hade det nog inte varit så svårt o spika Farmakologin.. Tyvärr inte denna gång, hade varit rätt coolt... Får ta det en annan gång helt enkelt. vem vet jag kanske inte ens klarade den! Oooh Damn! Jag hoppas dock, jag hoppas...

Nu blir det en liten promenix på byn, när jag ändå är här...

Kommentarer
Postat av: Emelie

Vad kul med en till liten krabat =D

2009-01-16 @ 14:36:22
Postat av: Linis

Klart du klarade den! Det kändes bra för mig med, men inte sådär toppen men bra. Räkningen borde vara rätt men slarvfel känns inte alls omöjligt.. Ikväll blir ööööl! Först ska vi vara hos Nadias kompis som jag inte känner, sen kanske förbi hos björn.. Vad ska du göra? Ska ni ut ikväll? Imorn blir det iaf falun :) Kram!

2009-01-16 @ 17:13:03
URL: http://tilldigsarah.blogg.se/
Postat av: Linis

Och vad kul att bli moster! GRATTIS! Heter hans bror åke? Isåfall var det det coolaste jag hört

2009-01-16 @ 17:13:59
URL: http://tilldigsarah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0