Imorgon.

Imorgon ska jag åka till skolan tidigt! Jag ska försöka få mycket gjort under dagen samt försöka lära mig något (skulle ju vara en fördel).... Jag har pratat så gott om tysta lässalen i biblioteket hela hösten men INGEN har nappat och förstått det sköna med det.. Lisa följde med en gång och jag tror hon tyckte det var ok.. Sara gick dit idag och hon föll för det, precis som jag..
Så idag på msn sa först Sara att hon ska dit och sen även Lisa..  JA, jag är nöjd med mig själv. Jag har smittat dem! Vi lär introducera Sara för Carl Von Linne's plugghäst också. DOCK är det en oskriven regel att vi ska sitta långt ifrån varandra, vi brukar nämligen ha lite svårt för att fokusera på rätt saker när vi är i samma rum vi tre.

Tror jag ska krypa ner under täcket nu, får bli en tidig kväll ikväll så jag orkar upp imorgon och inte ligger o snoozar i x antal timmar, farligt sånt där. Om jag somnar snart så kanske jag vaknar jättetidigt och är jättepigg och orkar med en morgonpromenad. Det skulle min ömma kropp behöva.. har ont i rygg, nacke, axlar, bröst. Hela bröstkorgen är stel och värker hela tiden.. Inte skönt och såklart väldigt obehagligt...

Snart tenta!

God Natt

Kommentarer
Postat av: Lisa

Vi satt ju inte så långt ifrån varann, men vi var ju grymt duktiga! :D



PUSS

2009-01-15 @ 18:55:15
URL: http://www.lisanorling.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0