Herregud!

Jisses vad segt det är att sitta på föreläsningar från morgon till sen eftermiddag.. Baaah denna kurs kommer få mig utbränd! hahaha.. 


VET NI! Imorgon ska vi få träna på att sätta NÅL! iiiih.. antar att det är på docka men ändå, HUR COOLT SOM HELST!

När jag traskade hem i snöslasket blev jag ju såklart jätteblöt om fötterna... I början var det ok då det bara var tårna men jag hann inte ens halvvägs innan hela fossingarna var blöta och bara för att straffa mig själv så jag gick avsiktligt i varenda djup vattenpöl resten av vägen... Lika bra så ju...


Honkiponken är och köper en diskmaskin. Love! Underbart säger jag, nu kan man få lite mer plats i köket då man kan slänga undan diskstället.. Plus att jag slipper diska.. hoho, undrar om jag ska spara upp ett heeelt berg tills diskmaskinen kommer hem.. Kan ju iof bli om x antal veckor eftersom den inte går in i bilen. Dumt kanske och inte allför fräscht heller för den delen.


Nu är hytt bokad till kryssen den 12e mars. Det ska bli underbart! Kärlek med Armin. Kan man annat än längta?! ne jag tror inte det...


Ska bli läskigt att åka med Sara, jag har alltid varit lite rädd för henne på kryssningarna, innan jag kände henne. Hur ska detta gå? neeejdå, kommer bli lovely!




Kommentarer
Postat av: Emelie

Jätteskönt med diskmaskin, jag köpte en och den sattes in förra veckan =)

2009-01-20 @ 21:32:05
Postat av: Linis

Haha, mjo jag ska fixa öronproppar som filtrerar bort dumma frågor och familjeprobs.. Kan fixa ett par till dig med!



Aha, gastro, vad kul =) Jag har ortopeden.. det är verkligen den enda avdelningen jag aldrig förstått varför folk vill jobba på men det får väl funka :) har också andra perioden thank god känner jag.

Ahaa.. nu var jag nästan lika koko som en frågelåda. Armin van buuren eller? Först trodde jag att det kanske var din pojkvän haha, men han såg ganska svenne ut på korten. Jaja, sjukt kul med kryssning iaf :)



Nädu, lite skolladdarsömn nu kanske..

2009-01-21 @ 22:47:56
URL: http://tilldigsarah.blogg.se/
Postat av: Evve

tack!

ja vi hoppas på att de löser sig snart!

vill hem! :P

skönt med diskmaskin..de är fan en bra kompis det! :P

hur gick tentan

kram

2009-01-22 @ 08:45:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0