Glömsk var det ja..

Har inte kommit in här på blogg.se och trodde att det var nåt knas - SOM VANLIGT.. (brukar ju knasa en hel del här) Så kom jag på nu igen när ja försökte att jag har ju bytt lösenord, PUCKO! Jaja nu är jag tillbaka iallafall..

Tenta på fredag, har inte pluggat nåt nej, men jag ska! jag ska typ nu.. snart... om en liten stund.. Ska packa ihop och ta mig till skolan, där pluggar jag bäst.. här surfar jag bara eller gör massa annat onödigt..

och bilderna.. ja jag vet... jag blev dålig igen men jag ska.. haha jag lovar..


Imorgon lär jag ringa lungmottagningen och de kommer bli lite sura på mig för jag har haft ett halvår på mig att fixa detta men jag SKA... som sagt..

Fan måste sluta skjuta upp saker och ting. måste få det GJORT.. Det ska jag börja med nu.. SKÄRPNING!

Därför tänker jag shutta ner min dator och bege mig mot skolan nu...

Ha en bra dag!

Kommentarer
Postat av: julia

tack =) hoppas allt är bra med dig. kram

2009-01-13 @ 11:40:14
Postat av: Evve

Ja hon är för söt!!

skulle kommentera din blogg sist men fick ta ett gamalt in lägg det givck inte på ditt då NYASTE..??

HUR ÄR DE ANNARS!

kram

2009-01-13 @ 13:53:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0