...

Har så grymt tråkigt just nu, borde väl gå o lägga mig så att det blir en ny dag snart med lite grejer att göra. Har hittat en bild på en frisyr nu som jag ska visa Lisa.. :) Får se vad hon säger om det.. Fast det är inte själva frisyren på bilden jag vill ha utan något liknande.. :)

Tänker väldigt ofta på Er... Ni fick alldeles för kort tid här på jorden... Jag blir ledsen och frustrerad över orättvisan, önskar att man kunde vrida tillbaka tiden och hindra dessa saker från att hända.





Jag vill ha fredag nu, jag vill ha skrutten hemma!! Jag längtar tills det dyker upp ett jobb till honom och jag får ha honom hos mig jämt.. Jag tycker inte om att vara ensam, jag tycker inte om att behöva längta, även om det är nyttigt. Jag lever i nuet och i detta nu vill jag ha min älskling här hemma hos mig....¨





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0