Det tar på krafterna....

Jag är inte van att göra saker, har verkligen legat på latsidan de senaste veckorna vilket jag får sota för nu. T R Ö T T

Kom upp imorse iaf och tog mig till skolan, föreläsning - farmakologi, sen lunch med de bästa och efter det tog vi tag i seminarieuppgifterna så de är klara nu inför fredagen. Så skönt att ha det gjort. Jag och Sara tog en vända på gymet, dock väldigt lugnt och efter det åkte jag hem och åt mat.. Senast på schemat stod Ica Maxi med Lisa, shoppade lite mat. Nu sitter jag här och har hur tråkigt som helst.. Håller på att somna men kan inte sova ÄNNU, då vaknar jag mitt i natten eller så kommer jag sova FÖR länge... Får försöka hålla ögonen öppna ett tag till.. Bara liiite till.

Imorgon ska jag till frisörLisa.. Lite nervöst.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0