Dagen för tentan eller tentorna

Imorgon är det dags... Två tentor är det Farmakologi och Läkemedelsräkning.. Har lite halvkoll på båda två, blir dock lite förvirrad ibland.. Tänkte inte räkna mer nu iallafall eftersom det inte kommer ge mig någonting. Däremot tänker jag gå igenom min anteckningar en gång till, känner mig rätt osäker på en del begrepp inom farmakologin. Men mycket är ganska självklart,  som ex. Tabletter - peroral, enteral. haha det kan jag iallafall, alltid nåt. Jaja det ska nog gå bra det där.


Efter pluggandet blev det käk på nian med mina flisor! Tryckte i oss en varsin pasta m. fläskfilé. MUMS Nu har vi energi så vi kommer skriva så det ryker imorgon...




Fräscht!

Nu lär jag plugga sen ta ett plaskibaad och sen sätta mig i massagestolen en stuund..Så jäkla stel i rygg och axlar...


Tenta imorgon... tenta imorgon... Sen hämta älsklingen i Heby och sen tillbaka till Gävle och ta HELG!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0