Då var vi där!



S K Å L

2009 - Nytt År! Kvällen igår blev faktist inte alls som vi hade tänkt oss. Först lagade vi god mat och senare under kvällen hamnade vi hemma hos Matte, trevligt sällskap och Guitarrhero - min debut, jag var en KATASTROF.
Kom på nu att vi glömde vår efterrätt igår, så då får det helt enkelt bli idag vi tar den. hihi

Vi började med lite förrätt, Glömde hälften av det som skulle med pga stress så de blev ju inte alls särskillt vackar, men goda ändå. Räkbakelser - budgetvarianten, med avocadoröra.

Efter det högg vi in på det vi väntat hela dagen på

Ruskigt gott var det. Pepparbiff med hasselbackspotatis. YAMMI

Senare under kvällen tog vi en promenad ner på stan, till Matte. Det var ingen stress alls under kvällen med tanke på att jag hoppade in i duschen strax efter 20.00. Lite seg, ja. Hemma hos Matte var det en salig blandning på människor och det var väldigt trevligt där. Även Sara följde med dit en sväng innan hon gick vidare. Vi drack vin, skålade på tolvslaget och lyssnade på härligt musik. Det var alldeles lagom! Vi hittade en korsning ute på gatan där vi kunde se fyrverkerier åt 4 håll. MYSIGT!

 











Hemgång..

En suddig bild på en suddig, trött o förfriskad Tes.




Alltsomallt en mycket trevlig kväll!




 

Kommentarer
Postat av: Lisa

Vad fin du är! :D Och vad skoj ni verkar ha haft! Jag la upp 38 bilder på facebook så jag pallar inte med att lägga upp dem i bloggen också. :) Puss

2009-01-02 @ 13:03:29
URL: http://www.lisanorling.se
Postat av: Emelie

Ser ut som ni hade en bra kväll =)

Hoppas att det blir ett bra 2009!

2009-01-02 @ 15:45:11
Postat av: Lina

Åh vad kul med bilder! Snart är det skoldags igen, jag är såå opepp men det brukar ju gå som en dans när det väl kommer igång.. Gott nytt år!

2009-01-02 @ 17:28:33
Postat av: bettan

Heej!! Duktig med masssa bilder!!hihi... ser ut som att ni hade en nice nyårsafton:-)hoppas ni hade det skönt i backarna! vad gjorde lilla du då???

2009-01-02 @ 20:27:24
URL: http://elisabethj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0