Uppe med tuppen...

Yes, kröp ur sängen vid halv 7 imorse. Trött som tusan men piggnade till ganska fort. Petade i mig knäckebröd med ost och begav mig tillsammans med Sofie ner till Sats.. Core och Afro stod på schemat, allt gick bra till en början.. Men 35 min in i afron blir jag alldeles yr och tappar totalt kontrollen över kroppen. Det var skitläskigt. Kunde inte styra armar och ben så jag bröt där och gick hem. Nu sitter jag här i soffan, har badat och skickat iväg rapporten som skulle in senast idag. Skönt att ha den klar..
Har hemsk huvudvärk, mår illa och är slö i kroppen. Känns inge vidare alls om jag ska vara ärlig.. Jag tror att jag hoppar yogan ikväll. Min kropp vill vila!!

Denna dag kommer med stor sannolikhet att spenderas i soffan.. Hoppas på att det är någon bra film på canal+ men det ser inte så ljust ut på den fronten just nu, sova lite först då kanske... Eller bara slötitta på någon av alla dåliga serier som går så här dags på tv... Ja, de löser sig.. Slappa ska jag göra iallafall. Men först, få håret torrt!

Kommentarer
Postat av: Cecilia

TACK! :)

Usch det där låter inge bra, krya på dig.

2009-02-17 @ 13:24:21
URL: http://ceciliar.blogg.se/
Postat av: bettan

tjo! kanske jag som smittat dig?! hade tänkt jobba idag...men mår fan sämre än igår så jag ligger/sitter hemma i soffan.....hoppas du är piggare imorn bejbi :-) puss

2009-02-17 @ 13:36:38
URL: http://elisabethj.blogg.se/
Postat av: Linis

Tes! Mår du bättre nu? Inte kul att må så tokigt. Har ni fått ordning på alla katetrar så att ni kan redovisa snart? :)



Tänkte jag skulle börja fundera över min redovisning nu, som börjar om 13 timmar, hmm..



Kraaam!

2009-02-17 @ 18:44:17
URL: http://tilldigsarah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0