Snälla våren.. Kom!




Jag vill ha vår nu. Om det gick skulle jag gärna hoppa över hela februarimånad.. Det är en månad som jag aldrig kommer tycka om, den ger mig ångest. Jag känner saknad och frustration. Varje gång dagen närmar sig knyter det sig extra hårt i magen på mig. 6 år har snart gått. Det är ofattbart.. Det har gått så fort.. Saknaden växer för varje år som går. Tänker på hur livet hade sett ut idag om det inte hade hänt. Tankar som jag aldrig någonsin kommer få svar på, jag får fantisera och leva på minnen istället..





Snön har fortsatt att falla ner från himlen, våren känns längre bort än den borde.. Jag vill ha torr asfalt, knopp i träden, vinterjackan i förrådet.... Detta känns väldigt långt borta just nu...

snälla våren... kom... kom.. nu

Kommentarer
Postat av: evve

lätt att våren borde komma..:P

mojito är lätt den bästa drinken!

gott gott gott...:P:P

2009-02-08 @ 16:14:32
Postat av: bettan

Hej lilla du!!!vad fint du skriver......jag vill också ha vår med solsken och fågelkvitter!!! längtar verkligen...men vi ses på torsdag då:-) skönt, jag jobbar månd till onsd...ledig två dar och jobbar på hjärtedagen.....menmen.....ha d gott! puss

2009-02-08 @ 16:40:06
URL: http://elisabethj.blogg.se/
Postat av: Anonym

Mmm jag vet precis vad du menar. Det känns inte som att det va länge sen vi skrev om det sist, men det va ju faktiskt ett helt år sen. =( Tiden flyger verkligen iväg. Kommer du till Uppsala nåt eller väntar du bara på att jag ska komma till Gefle å leka?

2009-02-08 @ 17:10:50
URL: http://case.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0