Skrattretande..

Det är roligt när folk inte kan komma med bra argument.. Jag sitter här och skrattar när folk hittar på kassa argument mot Apple och Mac.. Min macbook kickar skiten ur dem men de fattar det inte själva.. Mohahahaha...



Äntligen så gott som klara med detta skitarbete. Jag är SÅ JÄKLA leds på denna kurs redan, vill bara ha sommar och slippa denna korvstoppning! Nu Nu Nu...

Längtar massor till helgen, det ska bli mys pys...

Nu ska jag gå och hämta mina tentor tänkte jag.. Spännande...

Kommentarer
Postat av: åke

discodans.html" rel="nofollow">http://svt.se/content/1/c8/01/34/10/51/speldiscodans.html



min favvo!

2009-02-05 @ 17:35:52
Postat av: Evve

tack..vad är de för kurs??

längtar med efter sommarne!

hur trivs ni

2009-02-05 @ 17:43:03
URL: http://evelinahogberg.blogg.se/
Postat av: Anonym

Du är utmanad lilltruls. ;)

2009-02-06 @ 21:43:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0