Kudde. Sova. Täcke. Kissekatt. Semla. Mat. Vatten.

Så har min dag sett ut.. Nu ligger jag i soffan och tänker nog gå och lägga mig snart. Är inge pigg alls och ska upp tidigt imorgon för att gå till skolan.. Yeay!

Tiesto jävlas mer och mer.. Idag stack han ut när jag kom hem från Ica. Springer snabbt som en vessla upp för alla trappor, jag måste släppa alla prylar och kuta efter.. När jag till slut kommer upp högst upp står han där nöjd som fan och njuter. Jäkla buse... Andra gången han sticker nu.. Vette tusan vad det är med honom..




Nej hörrni, det här duger inte... Sova kanske... Trött. Seg. Hängig. Huvudvärk. Hoppas att jag inte ska till och bli sjuk. VILL INTE!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0