Kaos

Veckan som kommer är redan ett enda stort KAOS! Den här kursen är så grymt ostrukturerad. Ingen har koll på läget, inte ens lärarna. Det kommer bli tre tuffa dagar sen tar jag ledigt.. Mån-ons ska två arbeten förhoppningsvis bli klara, två olika grupper så det är svårt att få ihop tider att ses på.. Jag lär dessutom lägga upp träningen så jag hinner med det denna vecka..

måndag - gym+core
tisdag - yoga
onsdag - afro+core.



Torsdag åker jag till Heby så då blir det ingen träning. Får försöka klämma in nåt i helgen kanske, om jag hinner och har lust vill säga..

Nu till soffan, titta på film eller nåt, när hockeyn är slut, om den inte är det.. Noll Koll..

Kommentarer
Postat av: bettan

yo! en sväng te sala blir fint det!!!ååå vill inte jobba imorn, är så trött å seg....vill va hemma å ute å busa i snön :-) får väl göra det efter jobbet...lycka till med skolarbetet! kräm på dä

2009-02-08 @ 20:47:29
URL: http://elisabethj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0