Helium is the shit!

Kalaset hos Lisa var mycket trevligt! Det var en salig blandning på folk och alla var jättetrevliga. Lisa fick Helium i present så vi lekte med det hela kvällen - mycket roande, såklart. Även singstar fanns på plats, jag bangade dock.

Kvällen slutade med att vi gick ner mot stan, vissa gick ut men jag traskade hem i snön, trött och blöt om fötterna. Idag har vi slöat i soffan och det blir nog mer av det resten av dagen/kvällen. Imorgon ska jag befinna mig i skolan HELA dagen, vårat arbete har blivit kaos, totalt kaos så vi ska försöka få lite ordning på skiten..

På torsdag hade jag tänkte ta mig hem mot Heby och besöka mamsen och träffa finaste Bettan.. Längtar.







Kommentarer
Postat av: Lisa

Du bangade inte. :) Bildbevis i min blogg! PUSS

2009-02-08 @ 21:37:33
URL: http://www.lisanorling.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0