Hårt slit lönar sig....

Rapporten om kommunikation och patientundervisning är färdig och inlämnad. Nu kan man andas lite innan nästa rapport ska vara inne på onsdag, den är i princip klar den också... Den som lämnas in idag tycker jag att vi har gjort riktigt bra, jag är jättenöjd med resultatet men vi får se vad de säger när de läser den, vi kanske har varit helt fel ute.
Skönt att inte behöva lägga ner sin själ i arbetet.. Vi tog det rätt lugnt. Första dagen hängde vi i biblioteket och "läste" lite i litteraturen samt gick igenom vad vi skulle ha med och vad vi skulle skriva.. Fast mest snackade vi skit, hängde vid datorn och åt fetaost mackor.

 

 


Gissa om vi var lite bittra över att missa det fina vädret. Fick iallafall titta lite på solen genom fönstret.






Befinner mig sedan några timmar tilbaka i Heby hemma hos mamma. Alldeles ensam är jag. Ska äta lite lunch med henka vid 12 och sen ska jag träffa underbara Bettan!



Ha en fin dag nu

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0