grattis

grattis till papsen och Åke som har namnsdag idag ♥pappamats♥

Sitter och tittar på Reinfeldts presskonferens om Vickan och ockelbodannes förlovning och jag skrattar så jag kissar på mig...
"kärleken har segrat... bla bla bla" Galet bajsnödig statsminister har vi iallafall.. Skönt med humorTV så här på tisdagseftermiddagen..

Ikväll blir det yoga, hoppas på att min kropp blir glad av det, har tammetusan ont överallt. stel och jävlig, känns som att musklerna har växt fast i skelettet. Ajajaj..

just ja, grattis till semlan också, har tryckt en för ett tag sen... Smakade helt ok.. Dock var den rätt liten, vilket iof var bra.

Vila lite och skratta vidare åt det hysteriska mediasverige vi lever i.. Jisses förtusan.. folk har väl förlovat sig förut..

Är glad att ja inte jobbar. Bra att plugga så jag slipper vara med och betala bröllopet. Men... Stort grattis till sessan och prillehertigen!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0