Grattis till mig! Plus biltips!

Farmakologitentan - A
Mikrobiologitentnan - B
Läkemedelsräkning - GODKÄND



Stort grattis till mig! Det ska bli mycket spännande att få tillbaka dessa tentor på torsdag.

Tvättade mina sneakers idag, trodde de skulle bli kritvita men tror att jag kanske fegade med temperaturen. Skulle jag har tagot 60°? jag tog nämligen 40° och Anders hade tvättat sina varmare.. Hmmm. Ja, lite renare blev de iallafall..



Yogan avklarad. Lite chips i magen. Mycket vatten. Häng i soffan. Tycker fortfarande inte om att vara ensam. Håller tummarna.



Ledig imorgon också, då ska jag renskriva min del av arbetet och på torsdag ska vi finjustera och försöka bli klara med det. Skönt att ha det ur världen.




Vad ska vi köpa för bil? Peugeot 307 -07a? (elfel??)... En Opel Astra sedan -07a.... eller en citroen C4 -07a.. Vill inte ha en massa krångel.. Help pliiiis.





Kommentarer
Postat av: Lina

GRATTIS till tentorna! Nu kan vi lägga den skiten bakom oss helt :) Fast ärligt så längtar jag redan tillbaka till tentatiderna..



Har det tagit lång tid med erat arbete? Vilket arbete är det ni har gjort klart? Faan vad duktiga ni är :) Jag har inte i närheten börjat, vet inte ens vad det är som ska göras, faan jag hatar arbeten..

2009-02-05 @ 12:14:22
URL: http://tilldigsarah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0