God Morgon alla hjärtan!

♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

Ska strax iväg och träna. Blir core 9.15, sen får vi se om jag
sticker upp på gymmet en snabbis. Vi får ju besök idag så
jag kanske hoppar det, om det känns för stressigt.

Hur ska alla ♥ dag firas hos er där ute? Med vänner?
Med pojk-/flickvän? Med familj? Ensam? Med Hus-
djur? Eller inte alls kanske?

Vi firar inte denna dag direkt, men eftersom vi får besök
och ska bjuda på smörgåstårta (firar henkas födelsedag
i efterskott) så kan vi ju klämma in att vi firar ♥-dagen
också.


Fyra dagar kvar. ♥-dagen var sista dagen jag träffade
dig. ♥♥♥♥♥♥♥♥ Saknar dig så!




Nu måste jag byta om och ta mig till Sats.


Ha en underbar dag nu alla mina underbara vänner
och alla ni andra!
















♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

Kommentarer
Postat av: Danne

Desamma =)

2009-02-14 @ 09:22:09
Postat av: storasyster

http://www.hemnet.se/beskrivning/hemnet/360389



this is THE SHIT babe! VILL HA!!!!!!

2009-02-14 @ 19:19:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0