Fina bilder.

Jag har slöat hela dagen, har inte känt mig pigg alls så soffan, en filt och gosiga katter har min dag bestått av hittills. Danne tittade förbi med två bilder som jag beställde av honom.. De ska bli tavlor som ska hänga någonstans i vårat bo.. Sovrummet kanske, harmoniskt och mysig eller så blir det vardagsrummet. vi får se! Jättefina är de iallafall. Tack så jättemycket Danne!

Ska ta och laga lite mat för att senare bege mig mot SATS.. Blir core 30 min och efter det ska jag ta premiärturen i gymmet tänkte jag. Får se hur det går..



Mot köket...

Kommentarer
Postat av: storasyster

opel astra is the shit vettu! mkt prisvärd o ligger bra i tester. hälsar sven. skippas du barfotadansen idag? puss!

2009-02-04 @ 17:10:20
Postat av: bettan

tjoho!!köp den snyggaste bilen säger jag:-) vi håller åsså på å kikar efter ny....ska bara sälja de andra först....lite fullt i garaget nu...hmm...hoppas det är finfint i gävle du!!!!lär ju ses nåt....long time no seeen.....pussipuss

2009-02-04 @ 22:08:38
URL: http://elisabethj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0