Blue Moon Bar i Gävle

Halva dagen har spenderats åt att försöka hitta en fin bil att köpa. Vi är nog ganska säkra nu på vad vi vill ha så vi får se hur det blir.. Efter det blev det käk hos Anders och sen blev vi sugna på bowling. Kul som tusan var det, dock vann jag inte.. Vi gick vidare till Brända Bocken.. drack lite vin/öl och Anders var sugen på Blue Moon Bar för han ville se hur det var...

Vi knatade dit men hamnade istället på Pitcher's och drack lite mer, när vi sedan tänkte gå hem blev vi uppslussade på Blue Moon Bar och det var tametusan det Snyggaste stället jag sett på länge.. Grymt fräscht och Bra musik. Tyvärr var det ruskigt dåligt med folk.. VARFÖR? Varför går inte folk dit? Jag menar stället e ju 100 ggr bättre än Goya, som nog är det värsta jag sett o krogväg.... Blue Moon Bar har potential men saknar publik...

Vi trodde allihop att det skulle vara dåligt, halvsunkigt och Schlager där, vilket ledde till att vi inte gick dit i början... Men väl där.. Stort och ljust (mycket fräschare än när Nivå låg där) Vita och svarta skinnsoffor/stolar, vit vit vit.. FRÄSCHT.. trevlig personal. Allt var verkligen KANON.... Musiken...Kommersiell pop/house. Och det är verkligen ett ställe jag vill besöka igen. MEN DET BEHÖVS MER FOLK!...

Det komiska är att alla gnäller över att det finns så dåliga klubbar i stan och när BMB bestämmer sig för att etablera sig i Gävle, vad får de tillbaka av folket? Ingenting... Jisses, ge stället en chans och gå dit, ta med er era vänner och har kul..


Nu ska jag sooova...
natti natti



Kommentarer
Postat av: Danne

Hårda bud mot gävles krogbesökare hör jag ;) Tur jag slipper ta åt mig =)

2009-02-01 @ 13:50:08
Postat av: Anonym

Va? Finns det ett ställe som heter blue moon bar här? Aldrig hört! Vad trist, då får vi dra dit och få igång stället :) Man går ju oftast dit man vet att dit är folk, men då får ju nya ställen aldrig en chans.. Bra att du gör lite reklam, pax att kika in där!

2009-02-02 @ 13:43:39
Postat av: Lina

Nu gjorde jag det IGEN..

2009-02-02 @ 13:44:34
Postat av: Lina

Jag tror du driver med mig?! Åke och Bosse! Det var tamejfaan det cooolaste jag hört! :) sååå ska det låta, haha. Min hamster hette Åke, men det är en annan femma.. Therese är ju iaf jättefint och mer eget :) jag byter till gertrud snart!

2009-02-03 @ 00:03:21
URL: http://tilldigsarah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0