Ännu mer snö!

Det snöar! :( Jag vill ha strålande sol 10+ vårjacka och ballerinas på tassarna..

Idag måste jag betala kåravgiften, har skjutit på det alldeles för länge och nu har sista inbetalningsdagen kommit. Typiskt. Jag som är fattig som en kyrkråtta.. Varför i helvete finns det inga extrajobb? Jag tar nästan vad som helst! Behöver inte jobba mycket.. Hur som helst så MÅSTE jag hitta ett snart för det här går inte.. Pengarna räcker inte till.. :(

Ska svida om och bege mig mot SATS för att träna core, sen blir det en stund på gymmet också. Grymt opeppad, första gången på mycket länge.. Jag vet dock att så fort jag sätter min fot innanför dörrarna så är jag på g igen.




Hörs nog senare under dagen.. Om jag inte har snöat bort.. SOLEN VAR ÄR DU????!

Kommentarer
Postat av: bettan

Jag vill me ha varmt å skönt nu!!!! slänga allt vad vinterkläder heter!!!!!bläää....längtar tills det blir april å påsk! hihi mys!! puss på dej

2009-02-16 @ 15:03:02
URL: http://elisabethj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0