Åh jag mår sååå bra!

Trodde ni på den? Nee inte jag heller. Befinner mig sedan en halvtimme tillbaka i skolan och jag är så djävulskt trött. Åkte bil med älsklingen som nu är på väg till Heby för att jobba hela veckan. Saknar redan... Hade tänkt gå igenom några vetenskapliga artiklar om katetrisering av urinblåsa. Ja, ni hör ju hur kul det låter. Lär dessutom gå igenom boken Rapporter och Uppsatser så det blir någon ordning på detta.. För det är det verkligen inte nu, allt är ett enda virrvarr - kaos - katastrof. Förstå hur trött jag är på denna kurs, och vi är bara några veckor in i den än så länge.. Inte klart förrän i JUNI.. Juni!!!!!!!!


          




Svårt att ens hålla ögonen öppna, är så förbaskat trött.. Jag tänker nog slösurfa ett tag till, biblioteket öppnar 8, då köper jag mig en kaffe och sätter mig där istället...  LÅT MIG SOOOVA!!! Kanske ska ta en liten nap här på bänken..



Det är nästan redan ljust ute, underbart! Nu saknas det bara att våren kommer.. Varför all denna snö? Igår kväll gick vi ut och grävde fram bilen från parkeringen, hela galet.





Kommentarer
Postat av: bettan

hihi.....söt när du är trött!!jobbigt att gå upp på mornarna nu när det är mörkt å kallt ute! men det blir ljusare för varje dag:-) nu är klockan 9 å jag ska snart krypa ner i sängen, så förbaskat trött!!!!ses!puss

2009-02-09 @ 21:10:21
URL: http://elisabethj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0