thursday it is....

Goodmorning.

Pumpen igår var riktigt skön, känner att det börjar ge resultat nu, iallafall i mina små klena axlar. Igår orkade jag nämligen med hela axelpasset, inte illa. Jäklar så nöjd jag var!!! Ni skulle förstå om ni visste hur klen jag är i just axlarna. Det får nog bli ett pump pass i helgen också kanske, eller imorgon.. Vi får se. 11.30 ska jag ner och köra satscykel + core med Sara. Skönt, börjar med satscykel som bara är 30 minuter för det var så satans länge sen jag var på spinning. Tycker jag att den är lite för lätt tar jag cykel nästa gång..

Denna morgon startar jag med två toasts med alldeles för mycket ost på. Jammi! Och självklart mitt älskade citronvatten *beroende*

Imorgon börjar Henka jobba, de ska väl börja bygga upp inne i butiken tror jag. Så imorgon kan jag skriva klart min etikuppgift. Sen får vi se vad som händer i helgen, inga planer so far. Sommarvärme skulle det iallafall bli. Det tackar vi inte nej till...

Dags att äta.. ladda för träning och värma benen i solen..

Kommentarer
Postat av: Lisa

Inget som har hänt. Jag är bara less. grr

2009-04-23 @ 23:17:32
URL: http://www.lisanorling.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0