Sun is shining!

Åh vilket strålande väder att slå upp ögonen till. Älskar't! Nu blir det frukost och sen en promenix till ICA innan jag ska iväg till Sats och träna Body Pump.. Första gången, måttligt nervös. Vet knappt vad man ska göra.

Minns att jag fick följa med storasyster på ett pass för många många år sen då jag var en liten skitunge som " var och hälsde på och som väldigt gärna ville prova".. Minns nada från det så jag har nog förträngt det.

Hoppas på att det är roligt. Har fått hör att man får rejäl träningsvärk av det och det gör mig ännu nervösare. Imorgon har jag ju klinisk examination. Tänk om jag ska göra nåt som mina trötta armar inte klarar av. hihihi. Kommer skaka av träningsvärk imorgon. UNDERBART!

Ha en strååålande dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0