working girl!

Yes. Tes ska jobba inatt. Dom ringde för en halvtimme sen o frågade om jag ville. Tänkte först säga nej bara för att jag älskar att SOVA.. Men så tänkte ja på att jag är faktist fattig student o behöver lite extra kosing!

Men förhoppningsvis får jag lite sömn. Håller tummarna för att det är en lugn natt o att alla små gamlingar ligger o sussar sött heeela natten.. (man kan ju drömma)

Inte jobbat på en månad så jag får se hur det går... Undrar om nåt förändrats.. tvivlar på det..



Nyss smockat i oss massa mat o snart blir de dags för latte och kladdkaka.. Kanske hinner med en powernap innan jag ska iväg.


money money money

Kommentarer
Postat av: Robin

Var jobbar du nånstans?

2008-09-16 @ 21:23:03
URL: http://www.roblogg.se
Postat av: Starlet

Lycka till med gamlingarna! :) Kraaaaaam

2008-09-17 @ 00:26:22
URL: http://starletspalace.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0