Vaken när jag skulle kunna sova..

Yes idag kliver tes upp ur sängen en halvtimme innan klockan ska ringa... Bara för att jag vet att jag blir segast om jag somnar om.. Varför kan jag inte bara få sova tills det ringer? :) Men jag somnade faktist strax efter 22 igår. Inte helt fel ju. Missade alltså höjdpunkten Betnér..


Igår var jag o Sara o simmade. Ruskigt dålig ork och inga muskler har man men vi lyckades iallafall.. Idag ska vi köra en gratisomgång på gymmet. Mest för att lokalisera oss inför torsdagen då vi ska köpa oss ett varsit kort och få en instruktör på köpet. Schysst! Idag har vi bara skola till 12 så vi sticker till gymmet på en gång då. Sen lär jag ta mig ner på stan för att skaffa mig lite träningskläder, upptäckte att jag inte har några byxor att träna i, de måste ligga kvar i Heby. Får alltså bli mysbyxor idag... hahaha.

Vi hade många timmars föreläsning om cellen igår, inte alls särskilt roligt men läraren var nog bland de bästa jag har haft. eller hon VAR det. Grymt duktig och gjorde så att alla förstod någorlunda iallafall.
Idag blir det 3 timmar om nerver. Får se vad vi tycker om det. Ska även hämta mina böcker idag så man kan plugga lite.


Nu blir det frukost och slösurf..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0