Vad var det jag sa..

AVVAKTA AVVAKTA AVVAKTA!

jag har haltat i snart 4 veckor, jag får ont i kroppen av att halt. Men nej jag ska avvakta.. Idioten kunde inte känna nån svullnad, han har pluggat i x antal år. JAG KAN KÄNNA OCH SE SVULLNADEN! Idiot!
Det spelade ingen roll vad jag sa, han vägrade hjälpa mig.. Han gjorde den bedömningen att jag inte behöver hjälp.

Jag kan ju för fan inte ens gå ordentligt! Jag kan inte belasta mitt knä, jag kan inte sträcka ut benet ordentligt. Jag kan knappt gå ner för trappor utan att benet viker sig åt fel håll..
Ne de e inget fel på mitt knä.


Jävla idiot!

Kommentarer
Postat av: Robin

Läkare... usch. har ingen bra erfarenhet av min familjeläkare heller. har haft problem med bland annat nacke å rygg i många år, ganska svåra problem som jag dras med och kommer ihåg när jag var hos honom för nåt år sen, då fick jag svaret "det är ganska vanligt, inte så mycket att göra åt" typ. Jag har aldrig i hela mitt liv träffat någon som har de problemen jag har med nacken... eller jo kanske, men den personen var 80+, inte 21.



Hoppas du blir bra i benet, gå till en annan läkare om det inte blir bättre då. Enda negativa är väl att det kostar pengar, men du har kanske fått frikort?

2008-09-10 @ 15:53:41
URL: http://www.roblogg.se
Postat av: Robin

mm sant det. Ingen idé att gå till nån allmänläkare.

Är lite piggare kanske i halsen idag, men inte tillräckligt för att klara av en kårkväll+cykling hem tyvärr. Får ta å vila upp mig istället...



Hoppas du får det skoj! :)

2008-09-10 @ 16:14:43
URL: http://www.roblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0