Vad är det här?

Skrev ett helt inlägg men kände att det var alldeles för negativt och jag har fått klagomål om att jag skriver alldeles för negativt..
Så vi börjar dagen med något positivt. IDAG SKA JAG TILL DOKTORN MED MITT KNÄ.
Förhoppningsvis får jag remiss... Nu ska det bli ordning på knät.

Vad händer mer idag. En solning kanske, ser nästan grå ut i hyn, känner mig ofräsch verkligen. Så det kanske det får bli.
Sen en vända till bolaget, o så hem o fixa sig o ge sig iväg på förfest.
Ikväll är det höstpremiär på Club Kåren... De ni ;)
Får se om det blir kul! Har ju NÄRA hem om det inte skulle va så skoj, alltid en fördel.

Nu blir det frukost!

Kommentarer
Postat av: Emelie

bra med nära, då är det krypavstånd om du skulle få jättekul ;P

2008-09-10 @ 11:23:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0