Uttröttande

Usch så trött man blir av att sitta på föreläsningar hela dagarna.. Extra trött om det inte är nåt intressant innehåll...
Idag var en sån dag. Dessutom känns en hel del rätt lummigt inför examinationsuppgifterna vi ska göra nästa vecka.
Men det kanske klarnar på fredag..

Nu är det två skolfria dagar, blir dock en hel del o göra. Tyvärr har jag inte fått mina böcker från adlibris, inte vidare snabba dom inte så jag får köra på känn o kommer ju få betyg efter det.. Mindre kul. Förhoppningsvis hinner ja få dom innan helgen o då har jag ju helgen upplagd för plugg också såklart..

På måndag blir det spännande, vi ska vara vårdare och vårdtagare.. Haha, undrar hur det ska gå.. Ligga i sängen, bli tvättade, på och avklädda, matade, ha pants osv.
Mycket nyttigt kommer det vara!

Nu blir det till o stoppa lite mat i magen sen blir det en promenix till station där min cykel förhoppningsvis står.. Lämnade den där i torsdags och blir mycket ledsen om den är borta eller demolerad nu... Trist att man inte kan lita på att man får ha sina saker orörda...


Sen blir det nog lite träning med min stora fina boll! Vill ha träningsvärka imorn! mmm LÄNGTAR!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Varför beställer man inte böcker i tid istället?

2008-09-02 @ 23:20:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0