Tvådagars... jag vet inte jag...

Igår blir det utgång i Gävle. Vi var nog alldeles för trötta för det för vi hade inte alls särskilt kul. Men det var grymt kul att träffa på lite folk som man inte har sett på ett bra tag :)
Så jag ger denna kväll en chans. Är tillbaka i heby och ska alltså pallra mig till Sala och hotellet.. Ja jag vet, jag säger alltid: INTE EN GÅNG TILL när jag har varit där.. Men vi kör en gång till iallafall..
Nyduschad o ska ta o försöka göra nåt åt det här monstret.. Förhoppningsvis blir de väl LITE bättre iallafall..


Ha en fin kväll nu

Kommentarer
Postat av: julia

hehe precis, vad hände med "aldrig mer sala"? =P näe men hoppas du får kul!

2008-09-27 @ 18:21:23
URL: http://nettansfavvis.blogg.se/
Postat av: Emelie

jag såg dig inte... hoppas du hade kul iaf =)

2008-09-28 @ 09:41:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0