Redan söndag

Helgen har gått alldeles för fort, som vanligt! Imorn är det måndag och jag ska skriva min lilla uppsats som ska in i veckan.
Borde inte vara så svårt tycker jag :)

Igår var på kalas i uppsala, Tarek fyllde 25 massa mat VÄRDLENS största tårta, STOOOR kladdkaka och härliga människor. Sen blev det spontan utgång på Platina, trevligt.. Satt vid ett bord hela kvällen o pimpla vin vi..
Kvällen avslutades med rester från kvällen hemma hos Tarek o sen bums i säng.. Det sista jag sa innan ja somna va: Snälla, vi behöver väl inte sova ända till 12 imorn?
när tror ni ja vakna? 11.56. Suck, halva dagen borta...

Ska strax slita upp henka ur sängen så vi kan åka hem.... 


Träffade en sjukt jobbig människa igår, fördomar om allt och alla och hade verkligen inga gränser. riktigt jävla PAIN!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0