Pizzatime (hembakad)

Har förberett allt o väntar på att degen ska jäsa klart.. Hoppas på mumsig pizza.
Igår när jag gjorde min pastagratäng så lyckades jag få den att smaka vesuvio så nu kör ja på samma grej fast pizza istället för pasta :) Borde ju blir hur bra som helst tycker jag.


Jag är lat. grymt lat. Idag när jag hade lämnat in uppgiften och kommit ut till bilen igen så kom jag på att de var lite saker ja skulle kolla upp på nätet men jag orkade verkligen inte gå tillbaka till skolan så ja slog på datorn o åkte till parkeringen som står närmast skolan.. ...söker nätverk...söker nätverk....TJING där kom HIG upp o ja var uppkopplad. Satt som en annan tattare i bilen på en parkering o surfade som om det inte fanns någon morgondag. Nåja, kanske inte riktigt så. Men Skönt att slippa kliva ur bilen för att fixa det lilla ja skulle göra... Lat som sagt...

Nu är nog degen snart färdig, dags att riva lite ost o sen köra igång.. Wish me luck!

Kommentarer
Postat av: Starlet

Ibland får man vara lat söthjärtat! Jag är oxå lat. Något så F R U K T A N S V Ä R T. Typ ..sträcka sig efter fjärrkontrollen eller fortsätta titta på skit-tv? Skit-tv it is.



PUSS

2008-09-25 @ 21:51:30
URL: http://starletspalace.blogg.se/
Postat av: julia

ja eller hur, att det ens finns sådana människor. det blev utgång, kan läsas om på bloggen. vad gjorde du då?

2008-09-27 @ 12:00:34
URL: http://nettansfavvis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0