Otur

Var precis till biblioteket för jag var säker på att jag skulle hitta en bok som jag kan använda till min del av rapporten.
Enligt katalogen på internet skulle det finnas. Men icke, fanns verkligen ingenting som kunde användas.
Jaja, det löser sig väl, i värsta fall får jag använda mig enbart av kurslitteraturen.

Ikväll blir det bio. Elin ringde och frågade om jag ville se Mamma Mia med henne o självklart ville jag det.
har inte träffat henne på EVIGHETER! Ska bli mysigt!

Ikväll är det I ditt ansikte med Magnus Betnér... Kan nog bli kul. väldigt provocerande, men hoppas att jag skrattar åt det ändå.... Vilket jag tror...





Nu lär jag nog knata hemmåt, sitter hos mamsen nu o latar mig. måste verkligen plugga... MÅSTE


ha en fin dag :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0