Otur eller vad säger man?

Traskade ner mot station för att hämta min cykel, fin och orörd stod där den så jag hojjade hemmåt, tänkte att ja skulle pumpa däcken lite då de varit dåligt med luft de senaste veckorna... Skolan bjuppar på luft så ja styrde hojen dit.. redo för påfyllning.. PSSCHHH! all luft åker ur istället för i!!! Förstår inte vad som är fel.. jag gjorde inget fel... jag satt bara på den där där den skulle sitta o så sprusch! TOMT.. PLATT...

Antar att det är den numma ventilen som krånglar, de gjorde den när ja nyss hade köpt cykeln så då fick ja åka till en bilverkstad o be om hjälp, kändes ju inte lite dumt de heller.. Men nu vet ja inte var närmsta bilverkstad ligger så ja kan inte åka... Ventilnål behöver jag, finns på biltema men självklart finns det inget biltema i Gävle! Suck...




Usch så nedstämd ja blev nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0