Öppet hus!

Imorgon ska vi till Uppsala på Öppet hus på Akademiska! Hur spännande som helst! Visste ingenting om det förrän min FINA frågade om jag ville åka dit... Hihi... Mysigt! Man kommer få kolla in operationssalar, en låtsas-titthålsoperation, amublansen, helikoptern, och en massa massa mer! SÅÅ ROLIGT ska det bli..
Sjukhuset fyller 300 (!) år och det firas på detta sätt. Kunde inte komma mer passande nu när jag är precis i början av min utbildning till SSK.. Det kommer var tjockt med folk så det gäller att man är inställd på trängsel :) Men förhoppningsvis får man väl småskymtar av det mesta iallafall!


Nu blir det godisskålen och mys i soffan..


Kommentarer
Postat av: Starlet

Hoppas det är kul på Ackis! ;) Knäpp kort på lite variga bölder nu då. Haha.



Kram på dig

2008-09-06 @ 11:44:47
URL: http://starletspalace.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0