ooj!

Jag är GRYMT trött idag... Vaknade för 2 timmar sen o var jättepigg men lyckades somna om, nu när klockan ringde var jag såklart helslut! Hur kommer det sig att det alltid är så?

har ingen frukost hemma heller.. :( Det innebär att jag kommer köpa frulle i cafét på skolan vilket resulterar i att jag får mindre pengar på kontot.. fast jag har någro tjugor som ligger här...

Jag handlar alltid med kortet, ytterst sällan med kontanter och när jag väl har kontanter som ligger o skräpar så kan jag bränna dom utan dåligt samvete för det känns som att de redan är borträknade från min budget eftersom de inte längre finns på kontot.. Helt fel är det ju då det fortfarande finns i min ägo fast som kontanter.. Men så tänker då inte jag.. Kontanter bränner man, annars tappar man bort dom....




Nu ska jag göra mig redo för en ny dag i skolan..
Undrar vad vi får lära oss idag, vet iallafall att det kommer vara en intressant föreläsning på eftermiddagen, det ser jag fram emot!


Ha en fin dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0