Oj oj oj!

Vilken kväll det blev! Hade hur kul som helst! Tack Bettan!!! Det var mycket folk och jag missade hur många som helst. Fast jag tyckte att jag var överallt.. E M D var ju på plats. Haha det var över förväntan. Två små fyllkajjor tryckte sig in i publikhavet (haha) och härjade loss som om det inte fanns någon morgondag! Bettan fick tillomed en handduk med sig hem som hon var mycket stolt över..

Idag ska jag kolla på lite fotboll, damernas sista match! Kanonfint väder, hoppas att Bettan vill följa med. De möter Fanna så hon kanske känner nån i laget.




Haha, galet kul igår! ♥

Kommentarer
Postat av: Emelie

kul att du hade roligt på hotellet för en gångs skull, kanske blir fler ggr där nu då :P

2008-09-28 @ 10:44:59
Postat av: bettan

haha....ja det var fanemej kul du :-) både förfest och hottan!!!plus i kanten för att jag har snygg-eriks handduk hemma....eller om det nu var dannys....hmmmm....ne d va snygg-eriks!!!!yeah!!kul var det!!!

2008-09-28 @ 22:19:19
URL: http://elisabethj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0