Mums!

Har nyss petat i mig lite mat! Det blev kycklingfilé med ugnstekta grönsaker (Paprika, zucchini och rödlök) MUMS!
Mätt blev jag oxå, snart blir det en avokado till efterrätt :)

Ångesten har nu krypin in under huden på mig. JAG VILL HA MINA BÖCKER SÅ JAG KAN PLUGGA! Men nu är de iallafall skickade från gåvan så jag får dom väl om sisådär en vecka, ska ju bara runt hela Sverige innan de anländer till mig i Gävle.
Jag tycker att de borde öppna en lagerbutik så man kan gå dit o köpa sina böcker.. SÅ SMIDIGT!

Imorgon har vi seminarium om Gruppen och Individen. Har det med en grymt härlig lärare så det ser jag fram emot, sist gick tiden jättefort och alla var med i diskussionen. Sen far jag hem mot Heby! Hem till min älskling och mina små katter..
Vill att dom flyttar upp nu, vill ha november nu... Vilket tjat de e på mig!

Träffade precis på en ny tjej här i korridoren, mycket trevlig flicka som pluggar till fastighetsmäklare (precis som alla andra här). Kul med trevligt folk!

Ska väl försöka få nånting gjort nu iallafall sen blir det väl till o slappa i sängen framför tvn... I brist på annat att göra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0