Konstiga drömmar!

I flera timmar drömde jag en låång dröm, det var som en film. Jätteläskigt. Det handlade om ett flygplan som hade nödlandat och exploderat, fast det var fortfarande intakt.. Sjuk! Väldigt många bekanta till mig var med och alla var besatta av att befinna sig på planet. Jag och några till försökte få ut alla för att det kunde börja brinna osv... Men alla blev helt besatta. I slutet av drömmen hittade jag folk som stod och polerade inredningen... Det var skrämmande... Usch... Hann vakna innan jag hann hitta de sista. Buu..

Så vad står på schemat idag.. Önskar att ja kunde plugga men har ju inga böcker.. och Ja, jag får skylla mig själv som var seg med att beställa! Men allt var så oklart med vilka böcker ja behövde, tyckte iallafall jag :)
Har en bok, som jag lånat som ska läsas idag, ingen som tyckte den var intressant dock så vi får väl se hur fort det går. har lovat Sara att jag ska va klar med den imorn, hon behövde den också. Så de e väl bara o sätta igång antar jag.

Regnar idag så det känns som ett lagom väder för plugg. Lär dock fixa min cykel också... Drygt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0