Hemma igen

Igår efter skolan packade jag väskan och begav mig hem till Heby, kärleken o kissarna..
Det blev pizza o en jäkla massa bra på tv hela kvällen. passade mig alldeles utmärkt.. var ju lite halvbakis om vi säger så.

Två veckor utan skola nu då. Ska försöka bli klar med mina arbeten så de bara är o njuta av ledigheten. Lär dessutom införskaffa kurslitteratur till kommande kurs. HOLY, blir dyrt det.. 

Vill jobba, det kryper i kroppen på mig, vill tjäna pengar o känna att jag gör nånting.. Lär nog ringa ner o säga till att jag finns tillgänglig om det krisar...

Tiden nu kommer nog gå jättefort! De här 2 veckorna kommer vara över på nolltid, då börjar vi ny kurs (Anatomi och fysiologi)
Oktober kommer vi springa igenom med massa plugg o avsluta med första tentan. LÄSKIGT.
OCh sen hörrni! Då är det NOVEMBER!! NOVEMBER!! iih iih ihh

Det betyder flytt till nya lyan! en TREA!!! Lovely. 78 kvm, rätt stort kök har jag för mig, stort badrum, stora rum! stor hall.
Hoppas bara dom har gjort nåt åt alla fula hål som var överallt.. var rejält slitet.. Men nya tapeter får vi iallafal, sen får vi se hur vi gör med golven o så, kanske går att stå ut med fula plastmattor.. haha kräsen man är då!

Nu ska jag försöka få nåt vettigt gjort här!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0