Fredagen är kommen

Jäklar vad fort tiden går.. Har varit i Heby en vecka nu.. Bara en vecka kvar o sen börjar andra kursen: Anatomi och fysiologi. har kollat studiehandledningen och det blir MYCKET plugg, VÄLDIGT mycket plugg.
Men ska de bli kul att äntligen LÄRA sig något! Bara att bita ihop, dricka kaffe och kämpa på.

NU ska jag snart bege mig mot Gävle för att träffa min grupp så ska vi sammanföra våra delar av rapporten och skicka in den.
Sen kan jag börja med min uppsats som ska va inne på fredag. Blir bra det här. Den borde inte bli lika svår att skriva, för då är det ju i princip bara mina egna tankar och ord.. Men vi får se........



Kaffe o rostad limpa nu, sen beger jag mig mot nordligare breddgrader..
Är tillbaka på eftermiddagen hade ja tänkt..

Kommentarer
Postat av: Starlet

Hej! Sorry att jag inte hade tid att msn:a förut. Vad gör du i helgen då? Pusssss

2008-09-20 @ 18:08:25
URL: http://starletspalace.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0