dåligt planerat

Efter mitt vredesutbrott och många tårar bestämde jag mig för att ta mig ner på stan, hittade dock ingenting av intresse o tog mig istället till Fjärran Höjder badet för att simma. Självklart har lilla jag inga mynt på mig till parkeringen så de va ju bara att åka hem igen. Får komma ihåg det nästa gång.. Jag som verkligen ville simma..

Får köra lite med min pilatesboll istället.. Sen duschen o sen göra mig redo för lite festligheter. Hoppas att det blir trevligt, behöver piggas upp!

ha en fin kväll nu...

Kommentarer
Postat av: Emelie

Vad kul det är när du uppdaterar så ofta =)



tråkigt att du måste avvakta med knät

Hoppas att du får en jättekul kväll!!!

2008-09-10 @ 17:09:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0