Svisch..

Tiden bara flyger iväg.. Veckorna går så fruktansvärt fort och tentan närmar sig med stormsteg.. har jag koll då? Nej inte mycket.. Har pluggat LITE celler idag och ska fortsätta nu tänkte jag.. Huvudvärken vägrar släppa.. Jag har två timmar att plugga innan Henrik kommer hem, då lär vi stoppa i oss lite mat, vad det nu blir för nåt.



FOKUS Therese. FOKUS! Jag måste fixa den här tentan, vill verkligen inte halka efter. Det blir bara jobbigt då.
Kanske ska börja med att stänga av datorn och gå o sätta mig med böckerna och börja läsa o skriva så det sätter sig....











var rädda om er där ute! Och ta aldrig någon eller något förgivet...





Kommentarer
Postat av: Emelie

det är lätt att fastna vid datorn... stänga av den är nog det bästa skulle jag tro. Lycka till. Va rädd om dig du med

2008-10-23 @ 15:18:33
URL: http://emelieerikssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0