Solstråle!

Solen skiner och jag kunde till och med känna hur den värmde lite när jag var ute i kylan alldeles nyss..
Ska försöka plugga lite, försöka koncentrera mig på studierna, det är inte lätt men det måste gå.

Efter lunch ska jag hämta SÖT-Klara på dagis o busa lite med henne så hennes mor får vila upp sig och pigga på sig lite. Många som är krassliga och hängiga nu.. Får se vad vi hittar på.. Gunga lite funkar väl alltid. Annars går vi hem hit och busar med katterna, det gillar hon.. Dock gör inte katterna det. Haha Sötunge.

Nu ska jag ägna ca 2 timmar enbart åt studierna. 




Om bara mitt huvud kunde sluta dunka... Om allt bara kunde vara bra, vara som det SKA...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0