rise n' shine!!

Ingen sol idag heller.. Vilket passar alldeles ypperligt för en heldag med Anatomi och Fysiologi, eller vad säger ni?
Idag ska jag lära mig allt om nerverna och hjärnan.. Sen kanske kanske om jag orkar (FEL TÄNKT JO JAG SKA) ska jag ta mig an Cirkulationen - Hjärtat och blodet... Det som känns mest hopplöst nu är alla ben och muskler..
Jag som tyckte att jag var grym på glosor när jag var yngre, var tog de vägen? Eller var det bara inbillning? Lär komma på något bra knep för det där...

Just ja morgonen startade med något positivt.. Jag fyndade en tågbiljett från HEBY till GÄVLE för 69:- tidigt imorgonbitti.
passar mig hur bra som helst. Är framme så jag hinner plugga lite till innan frågestunden inför tentan!

Nu blir det till o plugga hårt.. Mat hos mamma sen.. Jammi! Snälla rara mor!





Inatt hade jag ABBA-frossa igen, låg i sängen med datorn på magen och poppade Soundtracket Mamma Mia
(FRÅN FILMEN - EJ MUSIKALEN) och sjöng med Piercan o gänget. Det var mysigt!

Och vilken tur att man skulle dra tillbaka klockan då behövde jag inte ha ångest över att klockan var 3 när jag släckte lampan för helt plötsligt var den ju bara 2! Hihi


En klasskompis som hittade in hit påpekade att jag har alldeles för lite foton. JAG VET :) haha är kamerarädd och alldeles för lat för att kameran med mig när jag borde.. Men du är inte den första som säger det så nu blir det skärpning!
Nu kommer ni få följa med på mina äventyr varje dag med kameran :D Med start senare idag eller imorgon!

NU PLUGG


Kommentarer
Postat av: Lina

Mycket bra där! Haha. Ja det var ett litet problem att klura ut vem du var när du inte hade några bilder haha. Och du är så olik dig på profilbilden :) Nu är det råååplugg, tror t o m jag ska stänga av datorn.. eller nej, jag skjuter bort den en bit och så kanske man för belöna sig en gång varannan timme haha. Plugga järnet nu!

2008-10-26 @ 11:33:14
URL: http://tilldigsarah.blogg.se/
Postat av: bettan

tjo!!!ja precis MERA BILDER :-) blir roligare att läsa då!!!!!pöss

2008-10-26 @ 13:01:24
URL: http://elisabethj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0